høst 2020 - UKE 36-43

TORO SUPPE

TORO bake

TORO SAUS

TORO GRYTER

TORO OVNSRETTER

naturli´

mr. lee

TORO rik

TORO Ovnsretter - Innsikt

Butikker med registrert ekstraeksponering av SSGO hadde 5x høyere vekst enn markedet på TORO Middag

Kilde: 1) Plasstest gjennomført av BigBlue&Company for Orkla Foods, 2019. Utvikling måles mot en baselineperiode på 8 uker før testperioden 2) Resultater fra TORO Høst 2019

viste du at?*

  • Variantene spiller hver sin rolle i hyllen – den ene til familien og den andre til mindre husholdninger!
  • TORO har servert lasagne til nordmenn siden 1981
  • Eneste moussakaen i tørrvarehyllen
  • Høy andel av «Grab & Go kunder» - disse handler svært raskt. Ekstraplassering
    hjelper shopper å finne produktene!
  • En av Norges mest
    solgte asiatiske
    middagsløsninger
  • Høy andel av «Grab & Go kunder» - disse handler svært raskt. Ekstraplassering hjelper shopper å finne produktene!